.:Selamat Tinggal:.

saya mahu pulang
bonda & ayahanda
::anakanda mu pulang!::
si dia
::esok kita buka puasa sama2 ya!(tak sabar nak bertekak dan berperang lidah dengan kamu dan saya tahu kamu akan tetap biarkan saya menang macam selalu!) nanti kita amik gambar banyak2::
Lurun
::tak best la balik kali ni kamu takde kat rumah, rindu la wei!::
Ofea
::saya tahu esok kamu pasti akan menangis sbb saya akan kacau kamu sampai kamu menangis::
Nitan
::malam esok kite akan tidur lambat, berbual sampai pagi, bergaduh lepas tu baik balik, berebut siaran tv, dengar lagu yang kita suka, main make up, tangkap gambar byk2 dan main kejar2 dalam rumah macam selalu yang kita buat bila saya pulang::
Ms Karlene
::saya tinggal kamu 5 hari je tau! saya pasti akan rindukan kamu::
My Blog
::saya tinggal kamu dulu ye! balik penang baru saya 'update' kamu!::
Mr Chomel
::terakhir tapi kamu yang paling saya rindu sekarang!saya tak sabar nak jumpa kamu 28 ni, hati saya cuma untuk kamu seorang je tau!::
**mood saya x berapa baik hari ini, kerja saya bertimbun2 macam burger dan berlapis2, rasa macam nak marah semua org jugak, rasa macam nak menangis pun ada jugak, jadi saya malas nak cakap dengan sape2, sape2 yang rasa mahu bertekak dgn saya hari ni lupakan saje niat anda sebab mood saya dalam keadaan negatif 10

Comments

  1. seharusnya ini adalah penjelasan sesuatu yang berada disebalik bukit sana,
    apakah teriakkan itu dapat didengari, atau, ianya hanya bisikan?

    magic,

    ReplyDelete
  2. dia memang mahu teriak, tapi gusar kalau teriakannya tidak di peduli...

    jadi dia terus teriak dalam hati...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'