KAMU

dari anak mata aku ini hanya kamu yang aku lihat
setiap gerak langkah yang aku orak ada kamu yang aku bawa bersama
dan setiap desah nafas ini ada nama kamu yang aku sebut
dalam tidur pun ada kamu yang aku mimpikan
kadang-kadang aku mahu lari atau terbang?
aku bisa lari dan terbang
tapi ingatan aku pada kamu tak mampu putus
tak mampu jua hilang
sungguhpun kadang-kadang aku benci dengan kamu
benci cara kamu
benci bila ingat kamu
tapi aku aku tak mampu
aku cuba untuk lupakan kamu ~ tapi semakin kuat kamu tahu!


~ mr takayama & ms misa amane in memory ~ they always sweet in my eyes,always...

Comments

  1. Satu lagi blog jiwa kacau.

    Nih nak tanya sikit. Awat gambaq tu nampak cerah? Photoshop ka?

    ReplyDelete
  2. PK ini blog luahan perasaan di ambil dari pengalaman org sekeliling ~ bukan saya

    gambar yang mana satu? - klu pic saya semua tak pakai photoshop,(laptop saya x di install dgn photoshop)

    ReplyDelete
  3. ~gheeee...
    my head felt a lil' dizzy when I read those,
    err..
    apakah kamu ini sedang berilusi atau kamu ini sedang berimaginasi?

    do you think that fantasy to reality can be transform to unity? or, fantareality maybe,
    *ahakss... 'fantareality', does it makes sense? *wink-wink,

    ReplyDelete
  4. imaginasi dan ilusi tu tidak sama maksudnya dan pasti bukan kedua-duanya realiti

    kalau boleh di'transform' dan disatukan mana bedanya fantasi dan realiti?

    but still awesome idea NAMOYAKI ~FANTAREALITY~ hurm it would be great idea for new play?

    *wink*

    ReplyDelete
  5. dlm kenangan......

    ReplyDelete
  6. tak mgapa syg...suatu hari nanti kamu akan jumpa cinta sejati disaat kamu terpandang seseorg dan terdengar "bling-bling" disaat mata bertentang mata.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'