Lelap Dalam Jaga

Aduh! da kul 3.10am
.
.
.
mata tak pejam lagi ni
.
.
.
da puas aku berpusing kiri-kanan-kiri
biji mata segar lagi...huuuuu
lalu si comel BB di ambil, folder inbox di buka
'A reminder 4 tomorrow morning medical check up: pls come on 9am. Pls start fasting fr tonight 12 midnight. Plain water is allowed. TQ!
panjang berjela reminder tuh! kena puasa start midnight td...huuuu, jap lg kul 9am ada medical check up. rutin saban tahun sejak aku umur 8 tahun. mesti buat ok! dan esok aku akan menjawab semua soalan doktor dengan jujur dan ikhlas tentang diri aku.
awak aktif hubungan seks dalam tahun ni?
ada merokok tak tahun ni?

awak minum minuman keras tak tahun ni?

alergi macamane? getting better or not?

senaman rutin awak buat tak?

pemakanan awak jaga tak?

etc

soalan tu memang wajib ok! jangan salah faham...
.
.
.
lapar...
tapi tak boleh makan plak skrg ni...(jgn lupe plain water is allowed only!) dush!!!~~~
lalu maxis on d ball putih aku amik...teguk air di dalamnya! (plain water ok)

ape nak buat nih!
.
.
.
close my eyes
.
.
.
turn on Beethoven song
~good night~
close my eyes, then hug mr takayama (my big teddy) smile n start dreaming...
maybe lepas ni boleh tido, nnt esk amik darah x cukup tekanan plak, da la slalu tekanan darah rendah!

daaaaaaaaaa~~~


Comments

  1. Awat doktor tu tanya soalan pasal sex dulu?

    ReplyDelete
  2. saya pun krg pasti PK maybe klu da buat hbgn seks hormon dan penyakit lain lbh sng untuk berjangkit.

    tp sepanjang saya buat medical check up ni, bacaan ECG normal dan tak berubah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'