memoir of luv part III


ArJuna Hati 10
DeWa CinTaKu - ArJuna HaTi

Aku SePertI BuRung YanG TerBaNg TanPa SaYap
aKu uMpaMa BuRung YanG MelaYang TanPa tuJuaN
seMua KeraNa tiAda kaU di Sisi MeneMani ku
LangkaH teRasa SumbanG
PerIt MenanggUng RinDu

arjuna Hati 9
arJuNa HatI - Dewa CinTaKu

lepaskan tanganku andai kau tak mampu lagi memimpinku
lepaskan amarahmu andai kau tak mampu lagi membendungnya
lepaskan hatiku pergi andai kau tak ingin lagi memegangnya
lepaskan aku andai di hati mu sudah tidak lagi cinta…
lepaskan…
biarkan aku dengan masa silamku yang tak tak mungkin padam
biar aku tersadung jatuh
biar aku lumpuh….


ceritera cinta 8
Dewa Cinta - Arjuna Hatiku


‘tak mudah percaya pada pengakuan
aku di hati mu yang tersayang’
‘hentikanlah saja jenaka bermadah
biasa terlalu sering ku dengar
ceritera cinta tiada berubah
hanya mimpi yang indah
akhirnya nanti….kecewa’


arJuNa HatI 7
ArJunA Hati - DeWa CintAkU

kau memang cinta hatiku
telah ku ukir namamu di hatiku
dan hati ku kini milikmu
ke mana pun kau pergi
akan tetap aku jejaki
biar kaki ku lelah untuk melangkah
namun akan ku gagahi jua
kerana kau arjuna hati ku


ArJunA HaTi 6
ArJuNa HatI - DewA CinTaKu

kalau hadirku mampu melenyapkan taufan duka
kalau hadirku mampu membawa pergi awan kelabu
kalau hadirku mampu hiburkan alam semesta
aku ingin hadir untuk itu
aku ingin hidup untuk itu
aku ingin….
biar sejuta tahun aku tetap ingin….


arjuNa HaTi 5
ArjuNa HatI-DeWa CintaKu

aku deWi yang masih tercari-cari DewAku
aku SiTa yang masih menunggu RaMa membawaKu pergi
aku LaiLa yang masih SetiA menanti Majnun
aku JuLiet yang HamPa menanti Romeo
aku lah wanIta yang mengejar Arjuna HatiKu
Barangkali Dewa,RamA, maJnun, Romeo dan ArJunA Ku memang tak pernah wujud
dan aku telah penat mencaRi
sudah letiH menunggu
sudah Lelah Mengejar
kerAna HikaYat CinTa tak SeLalu berakhir deNgan CeriTera YanG inDah


ArJuNa HaTi 4
arJuNa HaTi-DewA CinTaKu

langit malam bagai mengerti
bahawa aku dan engkau hadir
bersama warna cinta
bersama hati yang sarat kerinduan
cahaya bulan menyimbah sinar yang terindah
seperti engkau yang menyinari hidupku


ArjUna HaTi 3
aRjUnA HaTi-DeWa CiNtaKu

Awan kelabu ku berarak
Mega mendung pun berlalu
Langit biru pula berlabuh
Bagai telah ditulis
Dan bagaikan terlukis dihati
aku untukmu dan kau untukku


Comments

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'