::hari ini::

sebelum itu mahu ucap tahniah kepada pemenang FTM PENANG 2009

saya sudah masuk ke pejabat semula
setelah MC 2 ari

sudah sudah boleh bercakap mcm biasa (walaupun volume'nya' tidak sekuat selalu)
saya tidak boleh cakap banyak, kena rehatkan tekak

saya mahu teruskan aktiviti selepas waktu kerja
mlm ini saya mahu tengok THE PROPOSAL dgn Fadz

saya mahu telefon ayahanda dan bonda
mahu bagitahu yang saya rindukan mereka yang teramat sangat!
(nanti saya pulang bercuti satu bulan)

saya juga mahu telefon si dia
setelah beberapa hari berbalas sms sahaja, tanpa dapat mendengar suara si dia
(tunggu aku pulang! aku mahu kacau kamu hari-hari)

saya mahu makan kek dan ais krim ari ini
makanan yang paling saya teringin nak mkn masa demam ari tu!

saya mahu continue shopping
ari ini saya mahu beli 'handbag' baru
(jangan tak tahu lepas pegi jumpa doc ari selasa lepas dlm keadaan masih pening aku sempat beli dua dress biru)

selepas esok...
saya akan bercuti selama sebulan dan pulang ke JOHOR~~~

Comments

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'