Perjanjian 7-11@seven-eleven

Lega bila kerja dah selesai...

DUSTA PADA SKALA 1 HINGGA 10
sudah selesai persembahan 6hb Nov yang lalu. terima kasih buat yang hadir. Fadz, Ratna, Kak Ida (dtg dari Kuala Nerang semata-mata nak tgk aku berlakon), my students Fakhry Ilham and his mother (this mother always come for a theater show & she do the write up for every theater show), ramai lagi yg datang, especially to The Boyfriend yang sanggup datang. Thanks B, for coming...i really appreaciate it.

sekarang ni aku tgh busy dengan lagi 5 'benda'..huh!

Kongsi Gelap Battlefield Game - 1 hari show
Show@KLCC - 3 hari show
Jom Makan Musical! - 1 hari show
Ko-Tai Musical - 4 hari show
Bola Sepak 15 tahun Sek Antarabangsa (im as their co-coach) - 3 perlawanan



............................................................




Dia
Cinta burukku
sebelum kau jatuh sayang pada aku

Aku
Cinta hodohku
sebelum kau jatuh rindu pada aku

Dia
Aku manusia Benci
Benci pada cinta
Benci pada Warna

Aku
Aku manusia hilang
Tak pernah harap matahari
Tak pernah jemu dengan tangis

Aku & Dia
Manusia gelap
Yang senang dengan malam
Bintang jadi teman
Tenang dalam sepi
Gagah dalam luka





Comments

  1. Aik, belum ijab kabul dah kena kurang itu ini?

    He he he.... boleh tahan kena provok tak ni?

    ReplyDelete
  2. PK...

    kan tu ayat biasa kaum Adam.
    'u kena pandai bahagikan masa, nanti dah kahwin senang'

    saya rasa PK pun guna ayat ala ala mcm tu dulu sblm ijab kabul!

    saya x kisah di provok, sbb provok tu ayat manusia biasa yang mahu jdkan perkara luar biasa.

    'tak mati dek keji, tak hidup dek puji'

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'