Jahanam!


Hati

Kan senang jadi orang takde perasaan
Tak payah kau nak bersakit menahan rasa

Kan senang jadi orang jahat
Tak payah susah nak jaga hati orang

Kalau boleh dirobek keluar hati aku
Tunjuk pada dia
Hati aku yang pernah ditoreh
Kemudian dilapah
Sesudah itu dicarik
Dan lalu dipijak-hancur-lumat!

Ah! Bodoh….
Dari aku robek hati aku
Baik aku korek keluar hati dia
Mari aku lihat
Hitamnya hati dia
Busuknya hati dia
Buruknya hati dia
Sialnya dia!

Perasaan jahanam memang buat kau rasa macam haram!

Terima kasih yang pernah toreh-lapah-carik-pijak bagi hancur lumat hati aku
Semoga senang hidup kalian dunia dan akhirat.

Terima kasih, moga itu tak pernah jadi pada kamu
Doa banyak-banyak agar hidup kamu jadi berkat dengan buat aku begitu!



*ignore bebelannya sebab semalam dia flash back Apr-May 2009 EVENT.

Comments

  1. hati-hatilah hati,
    jaga hatimu sahabatku,

    salam hormat,

    ReplyDelete
  2. sedang jaga hati, sedang rawat hati...

    terima kasih sahabat, atas ingatanmu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'