Merenda Warna



Pernah rasa tak dipeduli?
Hati memberi tapi di balas sepi?
Cinta dibagi tapi ditolak-tolak?

Ah! Hati bagai di carik-carik
Macam mahu melaung pedih
Padan muka!
Padah mahu menguji
Akhirnya hati sendiri yang dikoyak-koyak

Kau sakit, aku juga sakit
Kita sama-sama sakit
Hati kau yang carik koyak itu
Aku mahu cantumkan kembali

Genggam tanganku
Kan senang? Tak perlu kau bersakit rindu

Ah! Mungkin kau tak sakit rindu
Cuma aku di sini yang terlebih mengharap, barangkali!

*khas untuk Ratna
**B for Blue (warna kesukaan Mr Chomel saya) betapa saya sedang rindukan kamu!

Comments

  1. PK

    tak semua manusia hidup aman sepanjang hari sepanjang umur...

    **aku tau PK mmg akan komen mcm tu sbb aku yg tulis entri ni,cuba kalau org lain yg tulis mesti PK pujuk2...heh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'