Edisi Ketupat-Rendang!

Masih 'mood' raya

Saya juga tak kering tangan mencuci pinggan dan gelas sewaktu di Darul Ta'zim

Malam ni bermalam di Universiti Malaysia Pahang@UMP
Esok akan terus pulang ke Pulau Mutiara
Malas mahu update cerita raya lagi


Ceritanya panjang berjela-jela

sebab raya pertama saya jatuh bilik air,langsung tak boleh bangun dan demam sehingga raya ke-3
Saya sajikan gambar raya dulu ya!
Jangan pelik tengok rupa kami!

Saya - campur2 melayu ada, siam ada & india skit2
Lurun - more Indian n Malay Look (her big eyes & curly hair)
Nitan - More chinese Look (cepet & fair)
Ofea - she's fair, big eyes and long eyelash

:: me & my sis Lurun::



me & my sis Nitan



::kami ber2 sangat gila bergambar!::













::we are 10 years different (im 26 & she's just 16!)::





::Nitan n Ofea::

::
Ofea::



:: siapa bakal dicuri dulu?::


::Abah ckp kami ber3 bakal dicuri orang!::

:: tak mampu nak berjalan ke ruangtamu untuk ambil gambar (lagipun Abah tak bagi)::


::rumah kami diserbu orang!::


Comments

  1. apa kata add fb saya. ika shanaz
    :)

    ReplyDelete
  2. Apa habaq kak? Akak sihat? Dah makan?
    Adik apa habaq?

    He he ......

    U look 17 la my dear.

    ReplyDelete
  3. PK

    adik2 saya semua sihat...

    saya dah mula kembang idung ni sebab PK ckp saya nampak macam 17 thn...:)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'