Salam Ramadhan

Cant wait to have a night at Star Cruise Pisces


welcome to my shop~ wish that i can have this one day !

Salam Ramadhan buat semua. Persiapan menyambut Ramadhan kali ini, macam biasa, tahun ni rasanya hujung2 puasa baru aku dapat berbuka puasa sama2 dengan family. Orang duduk 'over sea' macam ni la. Hopefully cuti raya aku approve, bukan apa kalau setakat cuti 2 hari macam tak berbaloi je nak balik Penang-Johor-Penang tu, memang buat penat badan je namanya.

Sekarang masih kat ofis lagi, keja memamg tgh banyak tp curi2 gak update blog ni, sambil2 tu main Market Street,hahaha...masa lunch tadi pun aku busy main Market Street tu. Sape bosan2 tu and rase nak main Market Street, jom la jadi neighbour...sempat plak aku kempen eh..mase bulan puasa je bleh buat semua ni, kalau tak 90% keja 10% makan...hahaha

Dell team Building Q3 might be at Star Cruise Pisces - serius 1st time naik cruise bergerak, before this naik je la pastu turun balik, nasib baik kawan dengan anak Pengarah Maritim Penang merasa la naik Cruise yang tak bergerak tu.

Kepada umat Islam semua, selamat berpuasa, semoga amalan dan ibadah kita mendapat keberkatan, sentiasa muhasabah diri jika berlaku kesusahan kerana yang baik itu datang dari Allah dan segala yang datang itu ada hikmahnya.

Salam Ramadhan.



Comments

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'