Life is Great! (pinjam tagline GE)

Hye you guys out there!
How was your day?
Last week a lot of wonderful things happen.
Catch new movie in cinema?
I do watch this 3 movies on last week.
Having Deeparaya celebration in school.
Jom Makan Musical (my next coming show) goes smoothly ~ thanks for the production team, they are AWESOME!




:The 3 Movies ~ makes me laugh,cry & scream::

Here is DeepaRaya Celebration at FISP
The joy we celebrate as one world!












What can i say, Life is Great! (pinjam tagline Great Eastern). We can make our life's great. We are the one who make a choice. Put fears aside and keep our dream Alive ~ ini spirit word yg selalu saya guna bila saya mula ragu nak buat satu benda.

UPDATE
Jom Makan Musical - sudah complete kareografinya, lagu sudah dihafal dengan jaya, team members yg selalu datang latihan lebih awal dari waktu yang sepatutnya,dan mahu pulang lambat serta mahu extra latihan (amat komited mereka ini termasuk saya) producer yang selalu memerhati kami berlatih harap anda senang hati.


Kongsi Gelap Battlefield Game - harap piece ini jadi yang paling HOT untuk innercity kids, dan yang paling IN untuk PESTA HERITAGE HEBOH nanti.(tak sabar mahu tengok hasilnya)


All up there makes my life great!


~encik yang mahu saya panggil hubby juga buat hidup saya hebat, terima kasih ya, sbb sudi teman saya. Encik ini sanggup tunggu saya balik latihan tiap-tiap malam, main gitar serta nyanyikan lagu yang saya suka melalui telefon dan skype.

Comments

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'