Its New!

Lama tak menggatalkan tangan meng'edit' blog, tiba-tiba plak ari ni rajin...
Lepas click sana, click sini, ubah sana sini...........
.
.
.
.
.
Tadaaaaaa.......siap pun!
Lepas keja bertambah sbb sekarang ni aku dah tak handle ANZ(Aussie & NZ) tp aku kena focus on SG & MY customer plus SADMG region, 2 country + 21 Country lagi...mane tak tercabut otak, nak igt semua process. Bleh gila. So, blog ni kira therapy aku la :)
Tambah report everyday, ada 3 mailbox yang aku nk kena control, ensure team aku settle keja sblm balik, ensure productivity team reach target dan aku satu-satunya pompuan melayu & yang plg muda dlm team tu (muda la sangat!) hahaha...
Ok...sambung keja sebab dah bersemangat tgk blog berwajah baru...woot woot!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'