Kontroversi Betul!

sekadar gambar hiasan

Banggakan bile Malaysia menang malam tadi?
I yang tak berapa minat bola asia ni, boleh ngadap sampai habis! selalunya I teruja tengok EPL or World Cup, but this time memang I bangga dengan team kita, masa umumkan kemenangan tu malam tadi, ada perasaan terharu, sebab Malaysia never won this league before.
PM siap update dalam twitter bagitau esok cuti! yeayyyy....(jalan x la sesak esk otw to my work place)
I jangan harap lah dapat cuti kan?hehehe...esok triple pay :) Alhamdullilah......
Hari ni Bonus + Gaji = SHOPPING la jawabnye!

Ni hadiah kemenangan sebab Malaysia menang!
Its Impact everyone...Thanks to Football Malaysia Team, We Should grateful & proud to be Malaysian

Semalam, kontroversi betul bila I post pasal 'The Hurt Heart Say', ada je yang terus tanye, email lah...agaknya risau kalau I putus cinta lagi. (maybe ada jugak orang yang happy, sampai sanggup kata yang itu cuma proksi atau tampalan utk tutup kejahatan I)
Sudah-sudahlah buat fitnah ye...sebab ALLAH & orang sekeliling I cuma tahu jahat & baik I ni.
dan I tak pernah ngaku yang I baik.
Dont worry, I dengan En Farih baik-baik saja. kami memang tak pernah tak gaduh, tiap-tiap kali jumpa mesti gaduh, tanyalah Hijaz, Husna & Ms Airin, gaduh tu MESTI untuk kami.
Tapi kami gaduh cuma benda yang remeh, tidak pernah bergaduh sebab orang ke 3, ke 4 atau ke 5.
sebab untuk kami yang lepas tu lepas, dan kami tak pernah sembunyikan kisah lepas kami.
bagi kami yang lepas tu sejarah untuk kami belajar erti hidup, sebab hati yang pernah hancur seperti aku, aku belajar dan dapat hadiah yang bermakna iaitu KEKUATAN HIDUP (bak kata Mama Regina) yang tak boleh beli di kedai LV, Channel atau Salvatore Ferragamo.
Benda yang kami gaduhkan, cthnya time karaoke, kalau amik 4 lagu, so mesti sama kalau salah sorang lebih, memang confirm perang mulut.
Lagi satu dia selalu ejek I ketot & I ejek dia capang, siap cakap lagi...
I cakap 'sayang...esok kalau kita ada baby, mesti senang nak recognize kan dia dari jauh'
'sebab ape?' Farih tanya.
'ala...kan telinga anak kita capang, macam kau sayang!'
serentak dengan tu Farih akan kata 'ala..kau kire aku punye capang je, kalau anak tu ketot macam kau, macamane nak nampak?'
Ok..dan start la perang mulut, benda tu akan stop until one of us mengalah or penat nak bertekak.
Buat Farih,
Aku mungkin bukan insan yang kau impikan
sebab aku garang
aku kasar bila bergurau dengan kau
tapi aku tau, kau suka bila aku masak untuk kau
Aku mungkin bukan insan yang kau impikan
sebab aku kuat merajuk
aku suka nangis bila kau usik aku
tapi aku tau, kau tak kan berhenti pujuk aku
Aku mungkin bukan insan yang kau impikan
Tapi aku janji buat kau bahagia untuk selamanya
Selagi hati aku masih kau pegang
Selagi mimpi kita sama
Aku Cinta Kau Selamanya

Keep Holding On until Our Last Breath...I pray for this, amin!

nak jugak gambar ni!hahaha...

WISH EVERYONE HAPPY NEW YEAR IN ADVANCE!

HAVE A GREAT 2011

Comments

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'