Wedding & Aman




before acara melompat-lompat

The boys

The Couple
This is US
Me :)

Last Saturday I attending my friends wedding at USM, arrive at the ceremony on 1pm, after snap few photo with the Couple then go to Asraf (my colleague in Dell) as he have open house Sungai Petani,Kedah after that went to Alip ( Farih's friend) at Taiping, Perak then arrive at Future Parents in Law house at Changkat Jering, after that head to Opah's house at Padang Rengas then back to Penang at 5am as we have to send Hanip - Farih's friend to airport. What a busy day kan? within 2 days we have to be at 3 different state. Raya setahun sekali, ni lah peluang nak bersama rakan-rakan & keluarga. Sesi beramah mesra :)

Oh ya! on last 21st Sept adalah Hari Keamanan Sedunia, selamat menyambutnya...tapi aku masih tertanya-tanya, agak-agak hari tersebut semua tentera Israel simpan senjata kat rumah and bergurau senda dengan keluarga mereka tak? kalau tidak ...maknanya tak bermakna Hari Keamanan Sedunia tu di adakan - PBB sila jangan marah aku, sebab aku dah muak dengar cerita perang, kat Malaysia ni pun dah berjangkit, nak membunuh, nak tarik nyawa orang macam tarik nyawa ikan je!

Semoga Keamanan yg kita cari tu dapat kita rasai, aku harap, semua pun berharap!

Comments

Popular posts from this blog

J A T U H

Love Your Life

'semangat, mari peluk aku cepat!'